Návrh rozpočtu 2020 a výhled 2021-2022
Skutečnost rok | Skutečnost rok | Návrh rozpočtu | Návrh střednědobého výhledu rozpočtu | |||
2018 | 1-9/2019 | Očekávaná skutečnost 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | |
Výnosy | ||||||
Příspěvek zřizovatele | 7 706 611,00 | 6 266 564,00 | 9 217 400,00 | 9 617 400,00 | 9 620 000,00 | 9 650 000,00 |
Příspěvek ÚSC vč. OPPPR | 1 622 186,00 | 985 298,00 | 2 854 700,00 | 2 855 000,00 | 2 860 000,00 | 2 870 000,00 |
Příspěvek státní rozpočet školství | 37 989 326,00 | 32 903 252,00 | 46 475 200,00 | 53 652 000,00 | 55 000 000,00 | 57 000 000,00 |
Příspěvek st.rozp.škol. ŠABLONY | 854 606,00 | 520 716,00 | 1 034 400,00 | 1 543 000,00 | 1 543 000,00 | 1 543 000,00 |
Ostatní výnosy hlavní činnost | 6 193 534,00 | 5 453 380,00 | 7 085 600,00 | 7 100 000,00 | 7 120 000,00 | 7 150 000,00 |
Ostatní výnosy doplňková činnost | 1 236 380,00 | 834 547,00 | 1 249 000,00 | 1 250 000,00 | 1 250 000,00 | 1 250 000,00 |
Celkem výnosy | 55 602 643,00 | 46 963 757,00 | 67 916 300,00 | 76 017 400,00 | 77 393 000,00 | 79 463 000,00 |
Náklady | ||||||
Osobní náklady | 40 738 150,00 | 35 975 208,00 | 51 910 400,00 | 59 087 000,00 | 60 435 000,00 | 62 435 000,00 |
Odpisy | 535 738,00 | 352 986,00 | 470 648,00 | 497 000,00 | 500 000,00 | 520 000,00 |
Ostatní náklady hlavní činnost | 13 864 850,00 | 10 385 690,00 | 15 059 252,00 | 15 948 400,00 | 15 973 000,00 | 16 023 000,00 |
Ostatní náklady doplňkové činnosti | 226 843,00 | 132 333,00 | 246 000,00 | 250 000,00 | 250 000,00 | 250 000,00 |
Náklady celkem | 55 365 581,00 | 46 846 217,00 | 67 686 300,00 | 75 782 400,00 | 77 158 000,00 | 79 228 000,00 |
Zisk/zráta | 237 062,00 | 117 540,00 | 230 000,00 | 235 000,00 | 235 000,00 | 235 000,00 |
Počet zaměstnanců 2020: 99 | ||||||
V Praze dne: 29.10.2019 | Vyvěšeno: | |||||
zpracoval: Jiří Caha | Za příspěvkovou organizaci | |||||
statutární zástupce: | ||||||
pozn.: - navýšení rok 2020 přísp.zřizovatele o 400 000.- provoz LŠ | ||||||
- navýšení rok 2020 přísp.MŠMT o 10% platy 4 570 000.- + 2 607 000.- na platy LŠ | ||||||